RSS

Konfirmohet pensionimi i Fergusonit

08 May

fergusonMenaxheri më i suksesshëm në historinë e futbollit anglez do të pensionohet në ndeshjen e fundit që United do ta zhvillojë kundër ËBA-së më 19 maj, është bërë e ditur sot në faqen zyrtare të Manchester United.

Duke bërë të ditur pensionimin, Sir Alex Ferguson tha, “Është koha e duhur që të pensionohem. Ishte e rëndësishme që ta lë një organizatë të tillë në një moment kur ajo është shumë e fuqishme dhe besoj se e kam bërë punën time. Kjo skuadër do të vazhdojë me sukses në nivelet më të larta”.

“Tani do ta marr rolin e drejtorit dhe ambasadorit të klubit. Me këto aktivitete do të jem në United. Më duhet të falënderoj familjen, për dashurinë dhe përkrahjen që për mua kanë qenë esenciale gjatë tërë karrierës sime”.(koha,tupani)

 
Leave a comment

Posted by on May 8, 2013 in News

 

Tags:

Leave a Reply

 
