RSS

Eminem – Symphony In H(Kenga me e re, Degjone)

19 Jun

eminem-big-sean-royce
Degjone kengen me te re nga Eminem.
Kenga eshte shkoqitur nga mixtape e DJ Tony Touch me titull The Piece Maker 3: Return of the 50 MCs,e cila do te lansohet me 9 korrik(Tupani)

Reperi është duke punuar në albumin e tij të ri që pritet të publikohet së shpejti. Që nga viti 2010 atëherë kur edhe doli albumi i tij ‘Recovery’, Eminem nuk ka publikuar më albume.
“Në fakt unë sapo kam filluar punën. Por në të njëjtën kohë kam qenë duke u marr edhe me gjëra të tjetra”, kishte thënë Eminem për ‘MTV News’ gushtin e kaluar atëherë kur kishte paralajmëruar albumin dhe që nga ajo kohë, fansat e tij po presin me padurim. DJ Alchemist, me të cilin kohët e fundit Eminem ka nisur të bashkëpunojë, ka zbuluar më shumë detaje lidhur me albumin.
“Eminem do të përfshijë më shumë territore në albumin e ri. Mendoj se kjo është ajo se çfarë ju duhet të prisni”, është shprehur ai.(ora,tupani)

Tony Touch's upcoming project Piece Maker 3 (Return Of The 50 MC's).

 
Leave a comment

Posted by on June 19, 2013 in News

 

Tags:

Leave a Reply

 
