RSS

Kush janë dashnorët më të këqinj në Evropë?

25 Jul

dashnoretSipas një studimi të madh të kryer në 13 vende të Evropës, dashnorët më të këqinj në kontinentin e vjetër janë Britanezët, shkruan gazeta britanike Daily Mail. Çdo i treti Britanez e pëlqen adrenalinën e seksit në publik, por edhe vetë pohojnë se nuk janë aq të mirë në shtrat. Sipas vlerësimit ata marin notën 3.3 në lidhje me dashurinë. Për dallim nga Britanezët, Zviceranët kanë më shumë vetbesim dhe rezultati i tyre vlerësohet me notën 3.9. Pas tyre në vendin e dytë sipas studimit gjenden Holandezët dhe Austriakët, derisa Francezët të cilët konsiderohen si dashnorë më të mirë gjenden në mes të listës. Studimi i kryer në Danimarkë, Britani, Norvegji, Finlandë, Francë, Suedi, Gjermani, Belgji, Itali, Spanjë, Austri, Holandë dhe Zvicër, gjithashtu tregon se Finlandezët, Danezët dhe Holandezët janë më të prirur ndaj seksit për një natë./Shqipmedia/Tupani

 
Leave a comment

Posted by on July 25, 2013 in News

 

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
