RSS

Lady Gaga: Nga përvoja ju them të mos përdorni drogë

13 Sep

13.09.2013 09:57
Lady Gaga, i ka bërë thirrje fansave të saj që të mos shfrytëzojnë narkotikë të rrezikshëm. Krijuesja e hitit “Applause” ka qenë e sinqertë duke pranuar se ka përdorur narkotikë dhe nga përvoja u ka thënë fansave që të mos provojnë përdorimin e drogave.

Ajo ka përdorur substancën e quajtur Molly para performancave të saj.

“Mendoj se është e vështirë për mua që të kujtohem kur kam përdorur ‘Ecstasy’ për herë të fundit. Unë e kam bërë këtë, në ditët e errëta të mia. Unë kam kaluar shumë kohë nëpër festivale”.

“Mos i përdorni këto substanca sepse mund të jetë rrezik, sidomos nëse nuk e dini se nga po e merrni atë. Dua të shfrytëzoj rastin që të gjithëve t’u them që të keni kujdes me ‘Mollyn’. Nëse do ta njihni më mirë ‘Mollyn’, ashtu sikurse unë, atëherë do të bëheni dhe do t’i thoni këto fjalë sikur unë”, është shprehur Gaga.

 
Leave a comment

Posted by on September 13, 2013 in News

 

Leave a Reply

 
