RSS

Eliza Dushku ndër 10 femrat me këmbët më seksi

07 Nov

eliza dushkuPërzgjedhje dhe klasifikime të ndryshme bëhen duke u bazuar tek tiparet e personazheve të njohur në botë. Kemi para klasifikime si për buzët më të mira, sytë, gjoksin, por kësaj radhë do të ndalemi tek këmbët më seksi. Është një përzgjedhje në të cilën renditen 10 femrat me këmbët më të bukura.

Forma dhe gjatësia perfekte, lëkura e lëmuar janë vetëm disa nga atributet që bëjnë dallimin e këmbëve. Por këto 10 femra kanë diçka më shumë se sa kaq pasi janë cilësuar si femrat me këmbët më seksi, transmeton BW.

Lista e femrave kryesohet nga Jessica Alba, e ndjekur në vetëm një pozicion më poshtë nga Kate Beckinsale. Ndërsa e treta në listë është Eva Longoria. E pesta në këtë listë është aktorja me origjinë shqiptare Elzia Dushku, për tu përmbyllur me të dhjetën Hayden Panettiere.

10 femrat me këmbët më seksi:

1. Jessica Alba

2. Kate Beckinsale

3. Eva Longoria

4. Sarah Michelle Gellar

5. Eliza Dushku

6. Kristen Bell

7. Jennifer Love Hewitt

8. Charlize Theron

9. Jennifer Aniston

10. Hayden Panettiere

 
Leave a comment

Posted by on November 7, 2013 in News

 

Tags:

Leave a Reply

 
