RSS

Pas Afganistanit, kosovarët martohen më të rinjtë në moshë

26 Nov

martesaA jeni kureshtarë të dini moshën mesatare të njerëzve nëpër vendet e ndryshme të cilët vendosin të martohen?

Atëherë vetëm shikojeni këtë hartë e cila është bërë si rezultat i studimit të Pricenomics, e cila tregon moshën mesatare të martesës të të gjitha vendeve në botë.

“Popullata e vendeve të cilat kanë ekonomi më të dobët martohen më herët ndërsa ato që kanë ekonomi më të fortë e shtyjnë martesën më gjatë”, thuhet në këtë studim.

“Vendet nordike dhe to të Evropës Perëndimore radhiten në mesin e shteteve të cilat e shtyjnë më së shumti martesën. Mbi moshën 30 vjeçare. Ndërsa Afganistani e ka moshën mesatare më të ultën.Nën 20 vjeç”, thuhet ndër të tjera në këtë studim.

Për më shumë mund të shikoni hartën dhe në bazë të ngjyrave që keni edhe në këndin e poshtëm të hartës mund ta dalloni se cilat shtete në cilën moshën martohen. /Zëri/

 
Leave a comment

Posted by on November 26, 2013 in News

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
