RSS

Lady Gaga shpëton një fanse nga vetëvrasja

14 Dec

 

Lady Gaga është vlerësuar lartë sepse ka shpëtuar një fanse të saj nga vetëvrasja duke e kontaktuar online. Këngëtarja e hitit “The Poker Face” ka kontaktuar me vajzën  përmes uebfaqes “Littlemonsters.com “ pasi e kishte parë një shkrim që supozonte se ajo do të mbyste veten. Gaga i ka dërguar një mesazh fanses së saj nga konteja Offaly në Irlandë dhe e ka nxitur atë duke shkruar: “Ne të gjithë të duam ty. Nuk ia vlen që të mbysësh veten për asgjë. Vetëm mendo sa shumë do të mërzitesha unë dhe të tjerët . Neve të gjithëve na lidh muzika dhe kjo është e rëndësishme. Dëgjo muzikë dhe bëhu kreative. Ti mund të bëhesh ajo që do. Ti je më e fortë se sa që mendon”. Fansja e saj më pas e ka falënderuar Gagan që e ka nxitur atë në atë mënyrë dhe e ka ndihmuar në vështirësitë në të cilat ajo po kalonte duke shkruar: “Gaga të dua shumë, ti je gjithçka për mua dhe ajo që bëre për mua dje është e mrekullueshme… Më ke shpëtuar mua, e familja dhe shoqëria ime të falënderon shumë… Me ndihmën tënde jam e fortë dhe kur e di se ti ke ndarë  kohën tënde për të më shkruar mua më ke nderuar shumë. Unë doja të vrisja veten dhe ti më shpëtove, ti nuk e di se sa shumë ma ke ndërruar jetën time”.

 
Leave a comment

Posted by on December 14, 2013 in News

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
