RSS

Shakira: Rihanna është femra më seksipile në botë

10 Jan

shakira-rihanna-cant-remember-to-forget-you-single-artworkLidhur me bashkëpunimin në këngën e re “Can’t rembember to forget you”, Shakira për kolegen e vet Rihanna ka thënë vetëm fjalë mirënjohëse duke shtuar se bukuroshja nga Barbadosi është femra më seksipile në botë. Këngëtarja kolumbiane ka qenë më se e kënaqur me bashkëpunimin me Rihannan e cila e kishte mësuar edhe me disa lëvizje vallëzuese seksi.

– Ajo është femra më seksipile në planetë. Kemi qenë shumë afër njëra tjetrës. Ajo është mësuese e mrekullueshme.

Ylli i njohur latin në Twiterin e vet e ka vënë posterin që paralajmëron daljen e këtij dueti më 13 janar kur Shakira do të këndojë më Rihannan.(koha,tupani)

 
Leave a comment

Posted by on January 10, 2014 in News

 

Tags:

Leave a Reply

 
