RSS

Beyonce, në formë më të mirë se kurrë (Foto)

28 Feb

beyonce-2702Në moshën 32-vjeçare, Beyonce është mbase në formën e saj më të mirë ndonjëherë. 

Ditën e mërkurë, këngëtarja postoi një seri fotosh në të cilën ajo shfaqet duke provuar një seri rrobash banjo.

E veshur me te zëze, Beyonce tregoi një figurë joshëse dhe një bark tërësisht të sheshtë, në një prej pozave më sexy.

beyonce1

Këngëtarja dukej po aq ndjellëse edhe në imazhe të tjera, me bikini ngjyrë të kuqe.

beyonce2 (1)

32-vjeçarja e martuar me Jay Z. dhe nënë e një vajze nisi vitin 2014 duke thënë se kishte vendosur që të tregohej më pak e rezervuar në media dhe nëpërmjet një serie imazhesh të postuara së fundmi duket se po ia del më së miri qëllimit. / Top Channel

 
Leave a comment

Posted by on February 28, 2014 in News

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
