RSS

Jennifer Lawrence, femra më seksi në planet

02 May

Jennifer Lawrence, femra më seksi në planet

Jennifer Lawrence është shpallur femra më seksi në planet nga revista FHM. Aktorja protagoniste e sagës ‘The Hunger Games’ kryeson listën duke lënë pas bukuroshe si Beyonce, Rihanna apo Scarlett Johansson. 

Në vend të dytë është britanikja Michelle Keegan, ndërsa në vend të tretë këngëtarja Rihanna.

Duke folur për fituesen e këtij viti, kryeredaktori i FHM-së, Dan Jude, tha: “Nuk është habi që është shpallur femra më seksi. Jo vetëm që është aktorja më e kërkuar e momentit, por të gjithë meshkujt janë dashuruar me sharmin e saj.”(tch,tupani)

 

 
Leave a comment

Posted by on May 2, 2014 in News

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
