RSS

Lista e Fitueseve te Videofestit Muzikor 2014

13 Jun

era istrefi
Fituesit e të gjitha çmimeve në Starcard Videofestin Muzikor 2014:
Video Spoti më i mirë në konkurrencën e Grupeve – Offchestra, Pune Ska.
Videospoti më i mirë në bashkëpunim – Real 1, dj Blunt dhe Dafina Zeqiri, Vec me t’pas ty.
Video Spoti më i mirë në konkurrencën e Meshkujve – Ghetto Geasy, E Nxonme.
Video Spoti më i mirë i zhanrit POP – Alban Skenderaj ft. Dr. Mic, Mrekullia e 8.
Video Spoti më i mirë i zhanrit Rock/Alternative – Shpat Deda, Përgjithmonë.
Video Spoti me Regjinë më të mirë – Dafina Zeqiri, Time Out.
Video Spoti më i mirë në konkurrencën Best New Artist – Era Istrefi, Mani Për Money.
Video Spoti më i mirë i zhanrit Rap Hip-Hop – Ledri Vula, 100 Probleme.
Video Spoti më i mirë në konkurrencën e Femrave – Leonora Jakupi, Vajza e kojshisë.
Video Spoti më i mirë i zhanrit Pop Folk – Skivi feat. Mimoza Shkodra & Nora Istrefi, Na.
Video Spoti më i mirë në konkurrëncën RnB – Dafina Zeqiri, Hajde ma knej.
Video Spoti me Styling më të mirë – Era Istrefi ft. Mixey, E dehun.
Çmimi special për kontributin e dhënë për muzikën shqiptare – Anita Take.
Video Spoti më i mirë i zhanrit baladë – Leonora Jakupi, Vajza e kojshisë.
Video Spoti më i mirë në kategorinë Dance – Adrian Gaxha & Floriani feat. Skivi, Welcome to Prishtina.
Video Spoti më i mirë duet – Tuna ft. Cozman, Fenix.
Video Spoti me Performancën më të mirë – Era Istrefi ft. Mixey, E dehun.
Video Spoti më i mirë – Leonora Jakupi, Vajza e kojshisë.

 
Leave a comment

Posted by on June 13, 2014 in News

 

Tags:

Leave a Reply

 
