RSS

MailOnline :Kinematë më të mira në natyrë, zgjedh edhe Kino Kalajen ne Prizren

17 May

Kinematë më të mirë në natyrë për të shikuar yjet më të mëdha të Hollivudit nën yje
Shumica e  adhuruesve te filmave  shikojnë në kinema standarde, por shfaqja  nën qiell të hapur  eshte  duke fituar popullaritet
Kinema në natyrë jan  në vende të pazakonta të cilat ofrojnë një mënyrë unike për të parë filma nën yje
MailOnline Travel ka gjetur disa prej kinemave me te mira ne  natyrë ku pushuesit apo vendasit mund të shikojnë yjet e Hollivudit nën yje, nën qiell të hapur ,dhe ne mesin e ketyre  kinamave te mrekullueshme MailOnline  zgjedh edhe Kino Kalajen apo siq e quan  ajo Castle Theatre  në qytetin e Ballkanit  Prizren  Kosovo /hk

Me shume rreth :Kino Kalaja

DokuFesti në edicionin e tij të 9-të, lancon kinemanë më eksperimentale dhe më të jështëzakonshme që ka ekzistuar ndonjëherë në Prizren madje edhe në Ballkan .

Duke e hulumtuar natyrën e Prizrenit dhe mundësitë filmike që i ofron ajo, është inicuar instalimi i kinemasë në pikën më të lartë të qytetit, në kala. Kino-Kalaja do të ofrojë një vizion për të gjithë adhuruesit e filmit  që të ngjiten në majë të kodrës për t’u shpërblyer me pamjen më të bukur të qytetit dhe një film.Mbledhë një pjesë të adhuruesve të Prizrenit në pikën më të lartë të qytetit prej nga shihet i gjithë qyteti

28345CC800000578-3064056-image-a-42_1430484588389

 
Leave a comment

Posted by on May 17, 2015 in News

 

Leave a Reply

 
