RSS

Klajdi Haruni – Vallja e veres(Video)+teksti i kenges

10 Sep

klajdi
Vallja e veres Teksti i Kenges(Lyrics)
Shpirti më ka mbetur bosh
Si kalohet ky trishtim
Do ti mbledh unë disa shokë
Deri vonë ne do të pijmë
Dikush gotat I mbush plot
Dikush luan në kitarë
Dhe humbas e vij tek ti
Kemi kohë ne pa u parë
Vallen do ta mar
Do ta djeg unë zjarr
Si atëherë kur jemi pa
Të dy , të dy
Vallen do ta mar
Do ta djeg unë zjarr
Si atëherë kur jemi pa
Të dy , të dy

Një mik nga Prishtina vjen
Rastësisht më flet për ty
Më thotë shok mos u mërzit
Prap do të jemi bashkë të dy
Dikush gotat I mbush plot
Dikush luan në kitarë
Dhe humbas e vij tek ti
Kemi kohë ne pa u parë

Vallen do ta mar
Do ta djeg unë zjarr
Si atëherë kur jemi pa
Të dy , të dy
Vallen do ta mar
Do ta djeg unë zjarr
Si atëherë kur jemi pa
Të dy , të dy

Rreth kenges Klajdi
“Vallja e veres” kjo eshte kenga dhe video ime me e re.Nje histori shume origjinale verore ,ne nje fshat aq te bukur sa Lini.Nje histori e cila te sjell ndermend kujtimet e veres aq natyrshem.Doja te falenderoja me gjith shpirt ate qe i dha jete kesaj kenge ,qe e krijoi me aq shume deshire e dashuri ,ate qe i dha shpirt nga shpirti i tij ketij projekti ne cdo detaj Flori Mumajesi ,ustain Taku per notat plot ndienje te klarintes gjithashtu Aleksander i cili e ka percjelle aq bukur e aq natyrshem cdo note ,emocion,e fjale te kenges ne video.
Falenderoj te gjithe ata miq e shoke qe u bene pjese e videos te cilet i dhane plot energji pozitive.
Shpresoj t’iu pelqeje te gjitheve

 
Leave a comment

Posted by on September 10, 2015 in News

 

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
