RSS

Ellie Goulding “Delirium” Albumi i ri me 6 nentor

17 Sep

ellie-goulding-delirium-artworkKengetarja britanike Ellie Goulding do te publikoj albumin e saj te ri me titull “Delirium” me 6 Nentor 2015,ne album do te gjendet edhe numer 1 kenga “Love Me Like You Do”,me posht mund te degjoni edhe kengen me te re “On My Mind”
Tupani ju sjell listen e kengeve dhe kopertinen e albumit

01 Intro (Delirium)
02 Aftertaste
03 Something in the Way You Move
04 Keep on Dancin
05 On My Mind
06 Around U
07 Codes
08 Holding on for Life
09 Love Me Like You Do
10 Don’t Need Nobody
11 Don’t Panic
12 We Can’t Move to This
13 Army
14 Lost and Found
15 Devotion
16 Scream It Out

Deluxe edition

17 The Greatest
18 I Do What I Love
19 Paradise
20 Winner
21 Heal
22 Outside

 
Leave a comment

Posted by on September 17, 2015 in News

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
